INTRODUCING ntel NOVA

INTRODUCING ntel NOVA
FULLY LOADED FOR YOUR WORLD OF 4G LTE. BEST 4G/LTE CONNECTION IN NIGERIA!

Search This Blog

Sunday, April 24, 2011

LIVE!!! AT THE MAGNIFICIENT FENERBACHE STADIUM,IN ISTANBUL,TURKEY

It was match day and one of the most supported football clubs in the beautiful city of Fenerbache, in Istanbul needed to win, winning means that they are nearer to clinching the league cup, winning the league cup meant that they would be playing at the very lucrative champions league and our own national team's football captain-JOSEPH YOBO would be showcasing his skills at football's biggest arena. Here we are, amongst 50,000 plus people at the fantastic stadium, in Istanbul with a population of 10 million people, in one of the fastest growing economies in the world.

Though it was freezing cold, it didn't take the fun out in anyway from the what we had come to see, we had arrived the imposing stadium a few minutes after the match had started, and it was very obvious that it was an important match, a must win, with the other team bent on being the spoiler, and the 12th team members-the fan were vociferous and ferocious in their support, it was a delightsome match to watch and an unbelievably beautiful experience, with Joseph Yobo being at his most solid best at the heart of the defence.

We were celebrated by the fans everywhere we went, though Joseph is only on loan, everyone wanted to know if he was going to stay, and literally begging that he must stay, it was quite obvious that all the Nigerian stars that had at one time or the other plied their trade in Turkey were great ambassadors of the country, with the people asking where we were from and on saying Nigeria, you were asked  if you knew Yobo, Amokachie,Okocha or Uche!!!!!.

The imposing stadium is a story for another day, far better and neatly maintained than many national stadias, it was a beauty to behold and joy to experience. I was part of the august visitors from Nigeria as were Abigail Fashanu,Munachi Abii & Ugonna Ogbonna, Sarah Ofili & Oby Igwe came in from the UK.

THE WHOLE CREW WITH ME AS FOTOGUY

FENERBACHE STADIUM FROM OUTSIDE


AERIAL VIEW

SARAH OFILI

ABIGAIL FASHANU & ADAEZE YOBO

JUST OUTSIDE THE HOUSE

ANGELA ESEDO,UGONNA,OBY,MUNACHI ABII & SARAH OFILI

MUNACHI ABII

MUNACHI & SARAH

UGONNA & OBY IGWE



ADAEZE YOBO

ABIGAIL FASHANU-ADAEZE'S MOM

SARAH,ABIGAIL & ADAEZE

OBY IGWE,MUNACHI & SARAH OFILI

ANGELA ESEDO & UGONNA OGBONNA

......ALL FOR YOBO

......URS TRULY

MOM & DAUGHTER

SARAH OFILI-IKECHUKWU'S BETTER HALF

..GOOFY MUNA!

UGONNA,OBY & MUNA

FENERBACHE FANS

HOW YA LIKE ME NOW!!!!



ADAEZE & SARAH

UGONNA,OBY IGWE & MUNA

AMIDST SECURITY GUYS

THE WHOLE CREW!!!!!!




...WITH FANS

OBY IGWE & BIG SISTER ADAEZE






FEMI YOBO

...GOALLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!


FENERBACHE 1,OPPONENT 0

SINAN,SERPE & FEMI YOBO

....ITS 1 GOAL FOR US!!!!!!!!!

LITTLE MRS YOBO

SENEGALESE FANS

SENEGALESE FANS-II





DANI OF THE OPPOSING TEAM





JOSEPH YOBO

FENERBACHE'S BIGGEST FAN!!!!!!!!!1


THE MUCH VILIFIED REFEREE

ANGRY FANS

THE OPPONENTS GAFFER


VERY ALERT SECURITY


REFEREE UNDER PROTECTION

...THE GOAL!!!!!!!!!!!!!!!


& ITS A RED CARD!!!!!!!!

UNDER TIGHT PROTECTION

YOUNG FAN


VOCIFEROUS CROWD
Alli in all. it was a fantastic time and one of the major highlights of my visit to Turkey and thank God my team FENERBACHE won by a slim margin 1 - 0, we are definitely playing the champions league next season, NO DOUBT!!!!!!!!.   Thanks to Joseph & Adaeze Yobo & family for a great time.

37 comments:

Anonymous said...

Looks like u guys had a swell time, nice one guy!

The S.O said...

Aww pweety pics!Funny to c Muna wit Sarah Ofili despite all the crap Sarah supposedly said about her... Heheheeh beautiful ladies!

Anonymous said...

ROTFLMAO...I think I no who S.O is.Please dont start.

Lovely pics Maestromedia!!!!!! Beautiful gals!Adaeze looks like such a sweetheart!!!!Y r dey with Sarah?*zips lips* Lol

Lovely maestromedia kp it up!!!!More nice posts like dese abeg!LUV UR BLOG!!!!

xoxoox

Nk said...

nice post.

lwkmd!!!
this sarah is too desperate to be famous! na by force?u dis muna finish, now ur kissing her ass because she is becoming famous with her music career.To be frank i like muna and ada's friendship and hope they just remain like that!flush out the intruder/wanna be!3 is a crowd!!!

Anonymous said...

Ehen una don start, nigerians no de fail to hate sha. funny I was gonna say the other way round sha, heard muna saying stuff about Sarah, and Ada n sarah has been friends for ages now tho,guess she settled them they seem cool, see life?

@ S.O u seem to be using sarah's initials lol

Anonymous said...

Anonymous is Sarah Ofili confirmed!!!!!Pwahahahahahahah if u folo her on twitter ul no,she talks like that,speaks very badly,local rat!

Anonymous said...

And by the way,I am a friend of Muna's oh!And i can tell you CONFIRMED when your name was brought up once in the past she had not one thing to say because she didnt even KNOW u, before this febernash whatever,so abeg!She is not a hater and doesnt talk ish about people she doesnt know!Before u come on this blog to insult my beloved Muna take time oh!Wannabe...She is a former beauty queen,isnt that where her bond with Ada formed,so where u come enter?Online beauty queen abi?I hear u are a model,wetin u model for?No be to pay photographer to take pics of u o!Like all ur cheap looking burberry swinsuit pics online....Bahahahahahahah dont insult our Muna oh!

Nk said...

Blahahahahahahahahahah confirmed she is the 1!i said it just now that she is too desperate for fame.rubbish geh!

Anonymous said...

Lmaoooo NK I love you!!!!!!Why do I feel like I know who you are...*High five* Mwahhhhhhhhhhhhhhhhh

Anonymous said...

Which Muna saying stuff about Sarah,pls who is this Sarah Ofili girl exactly?If that indeed is u as Anonymous pls go and sit down.My friend who knows her says she's always talking about being a celeb,celeb for what,with no real job description,ur own claim to fame is dating a naij artist,chai.Model as a disguise,mention one brand please!Pls go away from this blog.Adaeze and Muna,Mrs Abigail,beautiful Oby,and also beautiful other friend,lovely pics!Beautiful Sarah too,no lying but yuck.

Anonymous said...

Maestromedia lovely post,was great to finally put an image to your face,u look friendly!Lol I always pictured u as a mean looking monster but you look warm..MEANWHILE!!!
That is sooo Sarah Ofili...Thats how she talks o!Tacky muthafucka!Always issuing stupid statements about how she didnt fuck Dbanj ,''I live in London not Ikeja'',comon if I woze you!!!!!!!!!!Wtf!Arrogant bitch,what do u know about Ikeja?Pleaseeeeeeeeee LMFAO
Adaeze and Muna,Oby,everyone,OMALICHANWA!

Nk said...

lwkm oohhh Anonymous 3:42 *High five*
She too make mouth, where as nothing, broke as model wanna be!!!!!!

Anonymous said...

Dissing Muna?That what?Gist meeeeee
Wetin concern the Sarah concern Muna?Im missing o!She no happy wit her life and her ''hubby'' ;p

Anonymous said...

Igbo kwenu!!!!!Hey!!!!

Anonymous said...

Sarah keeps retweeting this thing so we can see her hanging out with these people...LMAO FAME HUNGRY kai!!!!Shameless.How can u do that?Do u c any of ur fellow 'celebs' (as anon says u call urself) retweeting every blog post 'spotting' of them?Have some class,stop reeking of desperation...Why havnt Muna and Adaeze tweeted it?Because they have lives and class,but u,immediately Maestro uploaded it u retweeted twice,nonsense geh!!!!!!!

Anonymous said...

kai, una get time o. quite obvious you people follow the sarah girl, and cant stand her for whatever reasons yall might feel, but its apparent its becos shes doing stuff and being what yall either want to be or just cant stand that she is. word of advice: focus on your own life and not someone elses and maybe you'll be able to do something with your life and not have time to be bothered about what someone else is doing with theirs, talkless of act all obsessed with it.
p.s.
the other anony and nk are obviously orchestrating their chats . so old skool. yall obviously need an upgrade not just in your lives generally but in every aspect of it. goodluck

Anonymous said...

The blonde and black hair is tacky,otherwise looking good ladies

S.I said...

maestromedia am back oo is S.I pls tell dis ladies they should stop what they are doing here, am sure is fun for some people but some will not take it that way. pls say me well to adaeze mrs yobo, munachi,big mama and others. pls ladies you guys are stars be one and have fun

Anonymous said...

Please make una gist me wetin happen between Sarah and Muna?

Anonymous said...

Women Women!!!!!!! or shall I say girls. Let me point out something, No1 the so called muna you are fighting for is cool with sarah, see her hugging and kissing her, if they had beef obviously the would not be this friendly. no2; Muna herself tweeted pics of she n sarah in turkey so again she wont have if they were not cool.
no3; Adaeze obviously invited her close friends n fam including sarah n muna.

Now my advice ladies, never put mouth in other pples problems becoz at the end of the day they'll make up n u will be d outsider! even if they had issues they've clearly made up, so why bring them down here n try to dig up their past issue eh? Ladies lets stop all this bitching. it is easter too plzzz

Anonymous said...

JESU! see how my comment started beef lmao I like sarah so if i talk like her thank u oooooooooooo shes pretty. Sarah do your thing girl

Anonymous said...

Oh why are you guys hating on sarah now shes such a nice jolli person @Anony she always retweets pple regardless even blogs i follow her as well. Sarah do not mind them pls do your thing, let pple not spoil this beautiful friends. jealous people kai

Anonymous said...

Awwww nice post. Reminds me of my trip to Turkey last summer. Had so much fun and there are a lot of Nigerians there too. Some of them making us (Nigerians) proud by repping in their various professional fields... Some are just there hustling... Sha I love the place coz I shopped till I dropped! U go fear shopping Malls!

Anonymous said...

Bwahahahahaha dramaaaaaaaa funny thing the babes have more pictures together than others

Anonymous said...

Ehen who is that Ugonna chick? And Angela too.

Anonymous said...

I love Sarah's shoes! And Muna is just a crazy chick (in a good way). Overall they looked like they had fun. Aren't there other pictures of their 'Turkey trip'? I'm curious o jare.

Anonymous said...

@ S.O you said supposedly so maybe it is not even true after all coz muna wont be all kissin and hugging now kmt

Anonymous said...

them no gree talk again . on to the next blog abii. in search for the next sarah ofili attack. jobless people. u naija babes can be soooo into your soap opera stuff its ridiculous to points of creating your own , then you now want to force it upon us like it is real . nd get mad when we no gree follow una. oya no be twirra , we no gre follow . we know ada is very close to sarah and she is close to muna too . so keep being mad they are not close to you . lol. get a life, or a book, or a movie , something . now go. go get it. cos you got nuffin

Anonymous said...

Please shutup anonymous 10:55


Nice pics ladies!:)

Anonymous said...

Anonymous 10:55 is Sarah!

NAIJA BABES CAN BE SO INTO THEIR OWN SOAP OPERA ABI SARAH?

YOU REALLY THINK SAY YOU BE SOMETHING SPECIAL BECAUSE YOU BE HALFCAST? "UNFORTUNATE HALFCAST" LWKMD MODEL AND ENTREPRENEUR MY ASS!
GO FIND JOB AND STOP ROAMING THE INTERNET LOOKING FOR ANYBLOG YOU FIND YOUR PICTURE.

Anonymous said...

ugo is ada and obyz high school friend,and angela is ada and obyz mum

Anonymous said...

sorry abigail is there mum not angela,dunno who she is,my mistake

Anonymous said...

This is Adaeze Yobo,keep away from my life. Me, my family and my friends are very happy.

Anonymous said...

Wow, people can be such haters. As far as I know, the 2 beauty queens + Sarah are all friends. So people can back off and let them live their lives. Goodluck to all of them!

Anonymous said...

Adaeze shutup jo!To think I even was here admiring and commending you,look at that arrogant comment.''Keep away from my life'...Then dont have your fucking pictures put up!!!Three stories about u with like a million pics and then you say ''keep away frommy life''.Makes sense

obie said...

@anonymous ur just a confirmed fool!! hw sure are u dt dat is truely adaeze.. foolish u!! she dnt even gt ur name mentiond n u attacking ha.. pls go get a life dumb ass!!!!!!!

Anonymous said...

Sarah na wa for you o! You that seniors these girls by how many years, how did you enter this circle? agbaya ni yen! Or were you there hoping to get a footballer, so you can upgrade yourself from Ikechukwu? Ikechukwu might have notoriety, but he can't keep up (financially) with the lifestyle that a certain GenVM, got you accustomed to as a teenager abi? Ndo. At least you haven't turned back to escorting to make your long ends meet... or are you back?